pondělí 13. ledna 2014

Rozhovory Made By Sodomagor - Dantez

12. leden 2014 v 13:59

1. Zdravim Dantez, jak dlouho plodíš beaty na tenhle svět?

Čau! Popravdě, netuším kdy jsem přesně začal. Začalo to debilním blbnutím v FL studiu. Pamatuju si, jak mě hrozně nadchlo,
že jsem dokázal udělat debilní bicí jenom s kopákem a snarem. Cítil jsem se jako muzikant. To mi mohlo být tak 16. Pak se to začalo nabalovat.
Kdybych to měl ale počítat od doby, kdy to začalo dávat aspoň trochu smysl, tak by to dalo asi 3 roky.


2. S kým jsi zatim spolupracoval a na kterej beat/ spolupráci jsi zatim nejvíc hrdej?

Z česka skoro s každým kdo trochu smrdí okolo Horrorcoru až na Řezníka. Těm lidem posílám beaty permanentně a je jen na nich, jestli něco použijou.
Pak tam bylo ještě pár jmen, který ale fakt moc nestojí za zmínku.

Něco jsem poslal i do států. Moc se toho sice nevrátilo, a to co se vrátilo, to se snad vrátit ani nemuselo. Stalo to většinou za mrtvou rybu.
Solidní věci přišly od Kagaha nebo od Daniela Jordana, který má sloku na mojem beatu na tracku Svět Plnej Lží.

Věc, na kterou bych byl vyloženě hrdý, ta zatím ještě nepřišla. Nemám nic, s čím bych hrozně machroval před kámošema nebo před fotrem.
Zatím mě určitě nejvíc těší fakt, že si na muj beat zarapoval James Cole, a že si ten beat (aspoň podle toho, co mi psal DeSade) vybral sám.


3. Neplánuješ udělat producentskou desku nebo průřez svojí tvorbou?

Nic takového zatím nechystám. Je totiž hrozně málo lidí, kteří by byli ochotni rapovat na moje beaty a zároveň by mě nějak vyjmečně bavili.
Na sólu to tlačit nechci. Navíc mi dost lidí říká, že moje beaty jsou pomalý a příliž těžkoprdelní na rap.
Každopádně jsem na lovu. Momentálně hledám nějakého zfetovaného rappera, nejlépe z Detroitu, kterého bych donutil
ke společnému EPíčku. Nejlepší by byl nějaký o trochu temnější ekvivalent Eshama.

4. Jsi členem RapnShit týmu a na web nahazuješ recenze, tušim že se podílíš i na překladech,
jak jsi se k nim dostal a měl jsi i vlastní blog pokud se nepletu?
( pozn. jako fans musim říct že je škoda že jsou zase zrušený RnS překlady a přeju aby se to zase rozjelo)

Na RnS píšu recenze a semtam články, dělám admina na facebook stránce, odpovídám s Russellem na Ask.fm a překládám tracky.
Příběh o tom, jak jsem se k RnS dostal je celkem debilní. Jsem vlastně taková smradlavá náplava.
Nikdo se mě neptal jestli chcu nebo ne. Prostě jsem napsal Russellovi ať mi dá adminstvý na facebooku a on mi ho dal.
Od té doby jsem zahlcoval fanpage linkama na rap i já. S překladama to probíhalo obdobně. Nikdo se mě neptal.
Prostě jsem řekl Russellovi, že přeložím Natas a on na to, že proč ne. Od tý doby spolupracujeme.

Ten opich s překladama(vymazáním kanálu), na ten už jsme jenom tak čekali. Momentálně Russell přemýšlí nad alternativou.( pozn. prozatím jedou na vimeo.com kde asi už zůstanou )
Taky zvažuje, jestli se na to absolutně nevysrat. Je to víceméně na něm. Každopádně díky za podporu!

Máš pravdu! Vlastně Blog jsem vedl na adrese http://bizarrekout.blogspot.cz . Baví mě psát, a zároveň se zají}mat o tyhle okrajové/extrémnì/bizarní věci.
Ten blog však momentálně leží ladem. Byl to takový pokus.
Zajímalo mě, jestli tohle téma zaujme lidi. No, moc nezaujalo. Nevylučuju však, že se k tomu někdy vrátím.
Tyhle ty extrémně bizární témata se u mě hromadí celkem rychle. Čekám jenom na moment, kdy se smířím s faktem,
že to vlastně čtu jenom já a pár kámošů, kterým to hrozně vnucuju.


5. Na cd Duševní Bankrot jsi pro Haadese udělal prvotřídní metalovej beat pro track Už Nechci!( korn tribute), poslechneš si i metal?

Metal poslouchám snad už na stejný úrovni jako rap.Metal je samozřejmě lepší než rap. Je odolnější vůči debilům, spádu k trendovitosti a vyžaduje více pozornosti.
O metalu bych tady mohl psát celý den. Poslouchám ho buď kvli extremitě a obskurnosti, nebo když vyhledávám co nejsilnější heavy aspekt hudby.
Zrovna teď nejvíc fetuju black metal. Neexistuje nic, co by se mi na Black metalu nelíbilo.
Celkově mám nejradši Industrial, Sludge, Stoner, black a Doom metal. Kdybych měl nahodit pár oblíbených kapel tak tam určitě bude
Godflesh, Ministry, High On Fire, Slayer, Eyehategod, Electirc Wizard, 1349. Darkthrone, Melvins, Celtic Frost, Portal, Arkhon Infaustus atd. Je toho milion.


6. Co jinak posloucháš, jak by vypadala tvoje Top 5 cd a kdo tvoji tvorbu ovlivnil asi nejvíc?

Poslouchám toho hrozně moc. Potřebuju v tom nějakou rovnováhu. Proto se nedivím, když se mi z black metalu přehrávač přepne na nějakou random zpěvačku.
Kdybych v jednom kuse poslouchal jenom někoho kdo furt kecá, tak mi jebne.
Celkem mi trvalo, než jsem se naučil hudbu dělit prostě na dobrou a špatnou. Už to ale umím a je mi lépe.
Kdybys jel skrze můjj playlist v mobilu, tak bys na mě možná čuměl jako na magora. Střídají se tam jména jako
Tech N9ne, Triptykon, Chelsea Wolfe, Leviathan, Judas Iscariot, White Stripes a Prodigy.
Samozřejmě ale existují věci které nemůžu vystát. Například Pop punk nebo power metal.

Moje Top 5 se tak nějak pořád mění. Zrovna teď to vypadá zhruba takto.

5. Celtic Frost - Monotheist
4. Portishead - Portishead
3. Madvillain - Madvillainy
2. Nine Inch Nails - The Downward Spiral
1. Dr. Octagon - Octagonecologyst

Jsou to zároveň i věci, které mají vliv na moji produkci. Myslím, že všechno co poslouchám nějak ovlivňuje moje věci, ani o tom nemusím vědět.
Jeden z největších bohů je pro mě ale určitě Trent Reznor z Nine Inch Nails. To je génius.

Dalo by se vlatně říct, že mě nezajímá nic jiného než hudba. Kdyby to třeba někoho zajímalo, tak tady mrdnu link
na svůj last.fm profil http://www.last.fm/user/Dr-Danihell


7. V čem tvoříš beaty?

Beaty dělám pořád v FL studiu. Pořád mi to vyhovuje. Nepotřebuju toho totiž moc, když dělám primárně se samply.
Pokud jde o Hardware, tak mám před sebou Akai MPD 18 a LPK 25. Taky tady je lepší externí zvukárna, která je ale beztak k hovnu.


8. Je někdo koho by jsi chtěl slyšet na svém Beatu a s kým plánuješ spolupráci do budoucna?

Těch jmen je pár. Rozlišuju moje top rappery a rappery, které bych chtěl slyšet na mých beatech.
Jsem totiž schopný si připustit, že by nějakÿspolupráce nefungovaly.
Z toho co by podle mě mohlo jít, to by byl určitě Cage, Mc Bless ze Shahmen, Kool Keith nebo i Danny Brown. Ten totiž zní
geniálně absolutně na všem. Rád bych si zkusil i nějakou spolupráci mimo rap.

Musím taky zmínit El Marónovu nadcházející desku, na kterou se snažím nasrat co nejvíce beatů. Bude to bomba!

9. Je něco co chceš říct fans a těm pár lidem co té neznaj na závěr?

Upřímně, netroufám si říct, že mám fans. Nevěřím, že moc lidí zajímá kdo dělá v českEm horrorcoru beaty. Z mojeho okolí to fakt nikoho nezajímá.
Jestli někoho moje beaty baví a sleduje to, tak mě to fakt těší. Jsem vděčný za každy dementní lajk.

Nedávno jsem z prdele napsal, že usiluju o post nejtemnějšího producenta v ČR. Teď se to ale celkem obrací v realitu
a fakt na tom makàm. To by rozhodně mohlo být lákadlo k tomu, aby lidi sledovali moji pseudotvorbu. Nevylučuju totiž,
že mi z toho někdy mrdne.


10. Já ti chci poděkovat za tvuj čas a ať se daří jak ve vlastní tvorbě tak v RnS!

Já děkuji za rozhovor! Zase se můžu na chvíli cítit důležitě. Rozhodně v tomhle pokračuj!

Žádné komentáře:

Okomentovat